اگر در تلاش برای تسلط بر PPC ، به ویژه در Google Ads هستید، به درک کاملی از Quality Score نیاز دارید. به این دلیل است که نمرات کیفیت شما تأثیر زیادی روی هزینه و اثربخشی کمپین های جستجوی پرداخت شده شما دارد. درست همانطور که نمره اعتباری شما می تواند بر اینکه آیا شما واجد شرایط باشید یا اینکه نرخ بهره شما چقدر بالا است، تأثیر بگذارد، Quality Score Google بر نحوه عملکرد تبلیغات PPC شما و میزان پرداخت هر کلیک تأثیر می گذارد.

طراحی سایت-Quality Score چیست و چگونه بر تبلیغات Google تأثیر می گذارد؟

Quality Score چیست؟

Quality Score، رتبه بندی گوگل از کیفیت و اهمیت هر دو کلمات کلیدی شما و تبلیغات PPC است. این برای تعیین هزینه شما برای هر کلیک (CPC) استفاده می شود و در حداکثر پیشنهاد شما ضرب می شود تا رتبه تبلیغ خود را در فرایند حراج آگهی تعیین کند. Quality Score شما به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله:

-نرخ کلیک شما (CTR)
-ارتباط هر کلمه کلیدی به گروه تبلیغاتی آن.
-کیفیت صفحه و اهمیت آن.
-ارتباط متن تبلیغ شما.
-عملکرد حساب Google Ads شما.

اینها مؤلفه های اصلی Quality Score هستند. هیچ کس در خارج از Google دقیقاً نمی داند که هر عامل در الگوریتم Quality Scoreچقدر وزن” دارد، اما ما می دانیم که نرخ کلیک از مهمترین مؤلفه ها است. وقتی افراد بیشتری که تبلیغ شما را مشاهده می کنند روی آن کلیک کنند، این یک علامت قوی برای Google است که تبلیغات شما برای کاربران مرتبط و مفید است. بر این اساس، Google با شما پاداش می دهد:

-رتبه بندی تبلیغات بالاتر
-هزینه های پایین تر

مزایای بهبود Quality Score

با تجزیه و تحلیل هزاران حساب PPC ، می دانیم که امتیاز کیفیت ارتباط مستقیمی با موفقیت شما در Google Ads و Bing Ads دارد. با بهینه سازی Quality Score خود، خود را برای بازده بالاتر سرمایه گذاری (ROI) تنظیم می کنید. به این دلیل است که Quality Score بالاتر با هزینه پایین تر برای تبدیل ارتباط دارد! هزینه برای هر تبدیل با هزینه هر کلیک متفاوت است. این نیست که چقدر می توانید برای هر کلیک پرداخت کنید، بلکه چقدر می پردازید وقتی شخصی اقدامی را که می خواهد انجام دهد انجام دهد، چه این ثبت نام در یک آزمایش رایگان یا خرید محصول باشد. از آنجا که هر کلیک منجر به تبدیل نمی شود، هزینه برای هر تبدیل به طور کلی بالاتر از هزینه برای هر کلیک است.
خوشبختانه ، Quality Score قوی هم هزینه شما را برای هر کلیک و هم هزینه شما را برای هر تبدیل کاهش می دهد.

طراحی سایت-Quality Score چیست و چگونه بر تبلیغات Google تأثیر می گذارد؟

به طور کلی، هرچه نمره کیفیت شما در Google Ads و Bing Ads بالاتر باشد ، هزینه تبدیل شما را کمتر می کند. به یاد داشته باشید ، یک امتیاز با کیفیت بالا به روش Google می گوید تبلیغ PPC شما پاسخگوی نیازهای مشتریان بالقوه شماست. هرچه شما در رفع نیازهای احتمالی بهتر باشید ، کمتر Google از شما برای کلیک تبلیغات استفاده می کند.

طراحی سایت-Quality Score چیست و چگونه بر تبلیغات Google تأثیر می گذارد؟

چگونه می توانید Quality Score تبلیغات Google خود را افزایش دهید؟

از آنجا که Quality Scoreدر Google Ads و Bing Ads تعیین می کند که در چه مدت و به چه میزان تبلیغات شما ظاهر می شود ، مهم است که با کار مداوم روی حساب خود، رتبه های خود را ارتقا دهید. این امر می تواند با تمرکز تلاش های شما در چندین زمینه مهم بدست آید:

۱-تحقیقات کلمات کلیدی

کلمات کلیدی جدید و بسیار مرتبط را برای اضافه کردن به کمپین های خود، از جمله فرصت های کلمه کلیدی دم بلند که می تواند به بخش عمده ای از ترافیک کلی شما کمک کند ، کشف کنید.

۲-سازمان کلمات کلیدی

کلمات کلیدی خود را در گروه های سازمان یافته تقسیم کنید که بتوانند به طور مؤثرتر با تبلیغات منفرد گره خورده باشند.

۳-پالایش متن آگهی

کپی آگهی PPC را که بیشتر برای گروه های تبلیغی شخصی شما قرار دارد ، آزمایش کنید. تبلیغات مؤثرتر CTR بالاتری را دریافت می کند که یکی از بهترین راه های بهبود Quality Score است.

۴-بهینه‌سازی صفحات لندینگ

بهترین روشهای صفحه لندینگ را دنبال کنید تا صفحاتی را ایجاد کنید که مستقیماً با گروه های تبلیغی شما ارتباط برقرار کنند و یک تجربه منسجم را برای بازدید کنندگان، از کلمه کلیدی تا تبدیل فراهم کنید.
همانطور که می بینید، Quality Score و بهبود نمره کیفیت کلمه کلیدی موضوعی است که می توانید کمپین های PPC خود را در گروه های کوچک، به خوبی سازمان یافته و کاملاً گره خورده از کلمات کلیدی ایجاد کنید. تحقیقات و سازماندهی کلمات کلیدی بهتر نیز به طور طبیعی کیفیت و ویژگی تبلیغات و محتوای وب سایت شما را بهبود می بخشد و به شما این امکان را می دهد تا مخاطبان دقیقی را که احتمالاً در جستجوی پیشنهادات خود هستند جستجو کنید.
امتیازات با کیفیت پایین تبلیغات Google در نتیجه قطع ارتباط بین کلمات کلیدی، گروه های تبلیغاتی، متن تبلیغ و محتوای صفحه لندینگ است. یک امتیاز با کیفیت بالا به طور طبیعی زمانی ایجاد می شود که یک حساب Google Ads شامل کلمات کلیدی سازمان یافته در گروه های کلیدی مناسب، متن تبلیغاتی که با گروه های تبلیغاتی خاصی مطابقت دارد و صفحات فرود آمده با پیشنهاد متن تبلیغ را پیوند می دهد.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : quality ,google ,کلیدی ,score ,تبلیغات ,کلیک ,quality score ,کلمات کلیدی ,کلمه کلیدی ,هزینه برای ,سازمان یافته ,کلیدی کلمات کلیدی ,کلمات کلیدی کلمات ,بهبود quality score
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تجهیزات زنده مهندسی کنترل بلاگ سایت24 اسکول آموزش تعمیرات برق خودرو Dr. Maryam Pamela teyfdanesh پروفایل شخصی علیرضا قاضی Matthew